Retourneren

Het kan altijd gebeuren dat u uw bestelling wilt ruilen of retourneren.

U kunt dit binnen 14 dagen via mail: info@artemisboeken.nl aan ons melden, dan sturen wij u de retourinstructies toe.

Is er iets niet goed gegaan met uw bestelling?

Wij vinden goede service heel belangrijk!

Neem contact met ons op, of bel ons, en wij gaan een oplossing zoeken voor u. 

U heeft altijd:

  • 14 dagen om de bestelling te annuleren en het retour aan te melden.
  • Daarna 14 dagen om het product terug te sturen.

U heeft dus een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen uw bestelling te annuleren en het retour aan te melden, ingaande op de dag van ontvangst van het product.

U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden.

vergeet uw verzendbewijs niet te vragen aan de vervoerder!

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen na ontvangst crediteren.
antiquariaat artemis vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief
eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het
geretourneerde product (als de gehele order retour komt), onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt tenzij de consument instemt met een andere methode.

De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

 

 

Volledige informatie vindt u in onze Algemene Verkoopvoorwaarden.