• Veilig kopen met webwinkelkeurmerk.
  • Iedere maand een nieuwe kortingsactie.
  • Geen verzendkosten vanaf € 49.00
  • Maandag - Donderdag voor 16.00 besteld, zelfde dag verzonden.
  • Vrijdag voor 14.00 besteld, zelfde dag verzonden

Klachtafhandeling


wij geloven in ouderwetse service en Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en/of dienstverlening.

Wij willen u graag verder helpen en zullen ons uiterste  best doen een gewenste oplossing te bieden.

U kunt mailen naar: info@artemisboeken.nl

wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden,

mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
bent u van mening dat wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.

Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is
dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.